vrijdag 8 april 2016

Kaartje voor Eline!!

Hallo Allemaal,

Welkom Janneke en Trijntje als volger van mijn blog!

Zoals velen onder ons heb ik ook een mailtje van Miranda en Janneke gekregen om als Eline fan  een kaart te maken voor Eline. Dit om haar te bedanken en op deze manier te verrassen omdat ze velen van ons zo blij maakt met de prachtige ontwerpen van haar mallen en papier.


Ik wil Eline dan ook nog veel succes toewensen met haar volgende creatieve uitspattingen!!  

De materialen die ik voor dit kaartje gebruikt heb:
- PB 7049 (papier)
- COL 1400 (dinosaurus)
- COL 1384 (olifant, de ballon)
CR 1223 (postzegel rechthoek)
- DF 3408 (sterren)

Groetjes, Eri




3 opmerkingen:

  1. Met deze kaart heb je haar zeker verrast! Ik vind de dino's zo leuk, ik heb ze zelf ook maar helaas nog geen tijd gehad om er wat mee te doen. En dan komen er binnenkort nog meer dieren uit... oh jee! Heel erg bedankt voor het meedoen met deze leuke kaart! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eri,
    Wat leuk om je kaartje hier op je blog ook nog een keer te zien!
    Ik vind die Dino's zo schattig, maar ja, je kan niet alles hebben toch?
    Gezellig dat je meegedaan hebt met de verrassingsaktie voor Eline.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri