dinsdag 26 juli 2016

Hoera 50 jaar!!

Hallo Allemaal,

Deze keer ben ik goed op tijd met een felicitatiekaart en een slinger voor mijn broer die binnenkort 50 jaar wordt en dan Abraham gaat zien, of zoals ze hier zeggen; een nieuwe voordeur krijgen. 


In de vakantieperiode loopt alles al eens anders dan normaal. 


Materialen die ik gebruikt heb:

- PK 9101, 9129 (pretty paper bloc)
- MFT 602 (stiched jumbo fish tail banner)
- MFT 230 (alfabet)
- MFT 210 (cijfers)
- LR 0329 (vlaggenlijn)
- CR 1319 (hartelijk gefeliciteerd)
- CR 1360 ( basic shapes round)

Groetjes, Eri

Deze kaart wil ik mee laten doen met Marianne Design Kreadivas #24 


3 opmerkingen:

  1. Mooi uitgewerkt en de slinger als extraatje is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor een man. Ik loop achter bij je zoals je ziet! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie, ze worden met veel plezier gelezen!

Groetjes, Eri